Koszt wymiany serwerka, to kwota pomiędzy 300 a 500zł na coś w okolicy 1GHz.
no to juz wszystko jasne
zakladamy liste a potem bedziemy dzielic koszt 300-500pln (postaraj sie Adminie w miare szybko doprezyzowac cene) na ilosc osob na liscie - to ustali skladke:
wczesnej osoby, ktore sie zglaszaly nie znaly szczegolow do konca -- dlatego prosze o zglaszanie sie jeszcze raz...
1. gawron
2. kania
3. Marcin Kania >:-]
.
.
.
4. Nemek
_________________ Gość drop your pants!!! Resistance is futile >:]
Wspólnota: Meander
Ulica: Strusia
Wysłany: Wto 28 Lut, 2006
6.tomasz
7.dominik
modliszka totalny rekordzista AI - Artificial Intelligence
Wysłany: Sro 01 Mar, 2006
Po pierwsze. Sprawa kosztów, dotyczących utrzymania forum na zadawalającym poziomie.
Oczywiście zgłaszam swój akces w partycypacji kosztów, modernizacji sprzętu.
Wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł związany z dofinansowaniem naszego forum. Jestem "zielona" pod względem domen, stron internetowych i ich możliwości, ale czy istnieje możliwość, żeby na stronie www.slowicza.org zrobić coś z formie "Akcji Pajacyk", czy wyskakującego komunikatu?. Mała ikonka, której naciśnięcie będzie powodowało dodatkowe źródło finansowania bieżących wydatków forum? Oprócz ewentualnej składki, taka forma finansowania forum, byłaby myślę niezłym pomysłem. O ile oczywiście, jest szansa żeby cos takiego zrobić. Nie mam orientacji, w jaki sposób można coś takiego zrobić, jakie musza być spełnione wymogi, ale może warto jest się tym zainteresować ?
Po drugie. Szkoda, że zamknięty został wątek "Do Administratora". Był to bardzo pożyteczny wątek, myślę, że nie tylko dla mnie, ale również dla wielu forumowiczów.
Z tego wątku, można było się dowiedzieć, że:
- w przypadku przepełnienia PW, traci się wiadomości, które przychodzą po jego przepełnieniu,
- wątki w testowni, w których nic się nie dzieje, znikają po 7, czy też 14 dniach,
- problemach wyświetlenia stron forum z niektórych adresów IP,
- o problemach dotyczących "mulenia się serwera",